همه چیز برای بازی

همه چیز برای بازی می خوای بیا اینجا

همه چیز برای بازی

همه چیز برای بازی می خوای بیا اینجا

اموزش هک بازی


اموزش در ادامه مطلب  آموزش:


عکس شماره-1:
ابتدا وارد بازی شوید( من در این آموزش از بازی General-2 استفاده کردم بقیه بازیها هم میشود) وقتی داخل شدید عددی را که می خواهید تعغییر دهید(پول،تفنگ،تیر،...) را به خاطر بپسپارید.

عکس شماره-2:

بعد کلید های Alt + Tab رو بزنید تا از بازی خارج شوید
(به هیچ وجه بازی را نبندید) وقتی به دسکتاپ باز گشتید برنامه Cheat Engine را باز کنید(ترجیحاً 6.2 باشد تا مشکلی به وجود نیاید). روی مانیتور کلیک کنید(این گزینه: ).
عکس شماره-3:
پنجره ای باز می شود که لیست برنامه هایی که در حال اجرا هستند را نشان می دهد. عکس بازی خود را پیدا کنید(اگر عکسی از بازی نبود دنبال اسم بازی بگردید).
عکس شماره-4:
روی آن کلیک کنید و گزینه Open را بزنید و یا دوبار روی آن کلیک کنید(دقت کنید که بعد از کلیک اسم بازی در بالا نرم افزار نوشته شود).
عکس شماره-5:
بعد آن عددی را که بخاطر سپرده بودید را در فیلد Value بنویسید(دقت کنید که عدد را اشتباه ننویسید).
عکس شماره-6:
بعد که از صحت عدد خود مطمئن شدید گزینه First Scan را بزنید.
عکس شماره-7:
لیستی باز می شود که یه عالمه عدد مشابه عدد موردنظر شما پیدا می کنید و پیدا کردن عدد موردنظر از بین این همه عدد کاره سختی است.
عکس شماره-8:
برنامه را به حال خود بگذارید(به هیچ وجه برنامه را نبندید) و به بازی بروید و کمی به عدد موردنظر خود بیافزایید یا از آن کمک کنید(حتماً این کار را آنجام بدهید). 
عدد جدید را به خاطر بسپارید و از بازی خارج شوید(به هیچ وجه بازی را نبندید با همان کلید های Alt + Tab از بازی خارج شوید).
عکس شماره-9:
باز به Cheat Engine برگردید عدد جدید را دوباره در فیلد Value بنویسید(عدد قبلی را پاک کنید سپس عدد جدید را تایپ کنید) و اینبار گزینه Next Scan را بزنید.
عکس شماره-10:
همانطور که در عکس مشاهده می کنید تعداد عدد های مشابه به 2تا رسیده است البته اینها عدد های مشابه نیستند، همان عدد های مَد نظر ما هستند. آنها رو به حالت انتخاب در بیاورید روی فلشی که رو به سمت گوشه ی پایین هست کلیک کنید.(این گزینه: 
)
عکس شماره-11:
دوباره عدد ها را که پایین منتقل شدند رو به حالت انتخاب در بیاورید و کلید Enter را از روی کیبورد بفشارید.
عکس شماره-12:
پنجره ایی نمایان می شود با نام Change Value در فیلد موجود در پنجره عدد دلخواه خود رو وارد کنید و دوباره کلید Enter را بفشارید.
پس از پایان کار 
اگر خواستید می توانید برنامه را ببندید و اگر هم نبستید هم مشکلی ندارد، میل خودتان.

عکس شماره-13:

به شما تبریک می گَم!!!! شما توانستید عدد موردنظر خود را تعغییر دهید!!! اگر باور ندارید به بازی بروید و آن عدد را نگاه کنید.


وحالا وقطه نظر دادنه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.